26. november 2016

Utrolig fin førjulsgave

Det er ikke hver dag man får pakke rett på døra, men det skjedde like før helga, og morsomt at pakken var både uventet og full av julehefter. Så nå vet jeg hva jeg har å gjøre i desember når sjakk VM er over.


(Noen nærbilder ...)


Beklager at bildene ikke er så klare som jeg ville ha dem til å være, men fotografering har aldri vært noen særlig stor interesse for min del. Det er ingen hobby for å si det sånn, men dette var en såpass artig og uventet gave. Sammen med tegneseriene var det også med tre julehefter som inneholder noveller og diverse av forskjellige forfattere. De heftene heter Juleroser, Julekrim og Hellig jul.

Jeg er ingen julete person, men kommer jeg ikke i julestemning nå så vet ikke jeg:) Denne overraskende gaven fikk jeg av Egmont og jeg har bestemt meg for å begynne på heftene den 1. desember. Det blir gøy:)

Hjertlig takk:) 💖

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar